من در حصار دلتنگی هایم...
نوشته شده توسط : مهدی موسوی

 

من در حصار دلتنگی هایم...


 

در جستجوی تو هستم!!!


 

خاطره هایی بی رنگ را میبینم...


 

چه خیال بی  جانی...


 

و دلتنگی من بیش  از آن است..


 

که به امید واهی لبخند تو خشنود شوم...!.


 

اما هنوز در این حصار غم زده...


 

زندانی  احساست  هستم..


 

نمی دانم حکایت غربیست...


 

گاهی  دلم برای دلتنگی نیز...


تنگ می شود...


 

این ثانیه ها چه بی رحمانه می گذرند!...


 

بی خبر از اینکه  رد پایی در پسشان جا مانده..


 

همچنان که از مرگ نمی شود فرار کرد..


 

انگار برای دلتنگی هم راه گریزی  نیست..


 

انگار دیگر دست  خودم نیست...


 

انقدر دلم برایت تنگ شده...


 

که  به اندازه  باران صدایت می کنم..


 

کاش می توانستم فریاد بزنم...


 

من در حصار دلتنگی  هایم جا مانده ام...

 





:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: